17 mai 2010

Leapsa: Seriale

Black Angel (DIN NOU :) ) cu leapsa - Seriale TV.

Am facut un top cu ce am vazut (cand aveam timp):
1. Married... with Children - bune scenarii (Al Bundy cu cele mai bune replici)
2. Sainfeld - bun genul sitcom
3. M*A*S*H - razboiul este o gluma (pentru unii) :)
4. Dallas - J.R. ;)

Pe rol (si recomand) din cauza filmului Twilight se afla: THE VAMPIRE DIARIES (se poate viziona aici online.

:) LEAPSA pleaca catre: KirstDay (facem troc de lepse ;) ) si Zenna ( + un detaliu asupra filmului Supernatural ;) )

5 comentarii:

Zenna spunea...

Am preluat! Am de muncit la leapşa asta, nu glumă... :))

Şi mie mi-a plăcut "Familia Bundy", mă mai uit şi acum când mă nimeresc pe la tv, nu mă plictiseşte niciodată.

molie spunea...

:) Spor la munca!

Idem. ;)

Castiel spunea...

.... la M A S H se uita tata mereu... de se cocosa de ras... ;)

molie spunea...

Vechi si bun. :)

KirstDay spunea...

Se rezolvă imediat~ >:D<