11 august 2010

Up* (studenta emininke)

*un alt catastif molierean (bazat pe viitor, unul bun)

Am zis prima data aici (vezi P.S.). Nu m-am inselat!


Charlie a.k.a. Hane dublu v

Prima confirmare "Am sarbatorit ca Hane dublu v a luat Cambridgeu`", in traducere (primit prin email): "Hane a dat testul de limba engleza numit Cambridge, facut de universitatea Cambridge. A absolvit cu C si acum poate sa mearga la orice facultate din Euopa pentru ca testul se cere peste tot si este recunoscut peste tot."

A doua confirmare: "Capul sus, spatele drept, privirea înainte... One way ticket to the UK! "

Unde va studia?
Coventry-Birmingham, UK.

Ce va studia?
Psihologie si Criminologie.


Felicitari!

Sa ii uram bafta englezoaicei!

2 comentarii:

Charlie spunea...

Senchiu Mister Moth, dar totuși, nu cred că merit un post în exclusivitate... Mai sunt și alții, mai buni ca mine :)

Reverențe, ție, Signore!

molie spunea...

A pai ...cum sa iti explic si sa ma fac mai bine inteles?
Totul a plecat de la simturile molieresti, cand vaz' si imi dau seama (inca si asa am impresia) cat il duce capul pe om, apoi a fost "N-am să mă întorc decât să-mi vizitez nefericiții care nu au avut șansa sau curajul să plece! Altfel, n-am să mă uit înapoi, n-am să plâng decât în mine și am să o iau de la zero... "
2 exemple din partea lui Molie cu nefericiti:
1.O prietena (doctor inginer) care a frecat si a rasfrecat (cu partea dorsala si coatele) bancile facultatii din Romania , care a frecat si rasfrecat bancile facultatii (pentru proiectul de diploma) prin Franta-Lozanne, care a frecat si rasfrecat bancile facultatii (pentru studii aprofundate) prin Danemarca-Copenhaga, a crezut ca va face un mare rahat in aceasta tara. Ce face ea, acum? SOMERA
2.Fost coleg de banca de liceu, a obtinut la sfarsitul facultatii premiul Siemens pentru cel mai bun proiect de diploma.(Tipul in liceu manca si respira matematica)Ce face el, acum? Munceste la un patron strain (investitor strain conform zicalei statului roman) pentru un salariu de rahat, iar in timpul liber taximetrie.
Exista si un al treilea (Molie),va fi prezentat intr-un viitor post.

Rezultatul: Poti fi bun,degeaba, daca nu te duce capul.

Pe tine te duce capul. Ai ales UK.

RESPECT!