12 septembrie 2011

F.R. vs. F.B.

(nu cu aceasta postare am vrut sa incep, dar ....)

Sa ai timp pentru a distruge, a denigra, a face rau, a pune la cale un plan de lunga durata doar ...pentru a traii. Simti viata altfel? Adrenalina? Hrana spirituala? OXIGEN? Ganduri si principii ale unor oameni care nu isi accepta statutul de invinsi.

Hmmm ...ceva nu se leaga sau eu nu am prins ideea despre "face parte din viata". Merita oare sa-ti ocupi timpul sau mai bine zis sa-ti faci un "hobby" din asa ceva? (Cate intrebari pot lua nastre fara raspuns.)

Sa fie oare un loc de munca? Ce ciudat? Aceasta Fabrica Rea are intotdeauna muncitori care cer un post sub forma: "am sa ii arat eu", "te fac", "ai sa plangi", "ai sa regreti"... Muncitorule, ai auzit de recul de arma sau efect de bumerang?

P.S.-Sunt locuri de munca si la Fabrica Buna. Se cauta angajati! Ce ciudat? Foarte putini doresc angajarea. :(

3 comentarii:

Castiel spunea...

Banuiesc ca fabrica buna sta undeva pe un deal, si le e lene sa urce pana acolo, iar fabrica rea e undeva mai la subsol ...pe langa iad,si le e mai usor de coborat decat de urcat.

Zenna spunea...

Ce să mai spun.. e trist. >:D<

molie spunea...

@Castiel: Greu la deal.

@Zenna: ...si adevarat.