11 martie 2010

10 principii personale

Nu sunt cocotat, o iau de la 'mnealui.

1. Inainte de bani si dupa Dumnezeu se afla familia si prietenia.

2. Respectul, bunul simt si ajutorul reprezinta un blazon.

3. Cand vrei sa ma judeci pentru o fapta rea, pune in balanta si faptele bune.

4. Confidentialitatea te ajuta.

5. Stiu, sunt curios, iar curiosii mor repede.
Prefer sa mor repede si stiutor, decat tarziu si .....


6. Nu exista bariere in viata.


7. Ignora daca vezi ca nu ai cu cine vorbi dupa multe incercari.

8. Toti au ceva de spus in viata asta, asculta si invata.

9.
Viata separa crema de apa mai devreme sau mai tarziu.

10. O singura viata, dupa ....nu stii ce te asteapta. Gusta din toate si da tot ce poti mai bun.

Leapsa pleaca mai departe: Andra, KirstDay, Orry, Zenna, Black Angel si cine mai vrea.

10 comentarii:

Castiel spunea...

ok domnu' ..molia , o iau !!! :) :) :)

molie spunea...

:)

P.S.-altii au fost domni, uite lista http://ro.wikipedia.org/wiki/Lista_domnilor_%C5%A2%C4%83rii_Rom%C3%A2ne%C5%9Fti

KirstDay spunea...

Păi se pune problema? Executăm! ;;)

Btw: şi eu-s tare curioasă....

molie spunea...

:)

Nu sunt singur. ;)

Zenna spunea...

Ai nişte principii foarte bune, sper să înveţe mai mulţi din ele.

Mulţumesc pentru leapşă, am răspuns la ea acum ceva timp, numai că eu am extins-o şi am scris 23 în loc de 10. :)

molie spunea...

Nu sunt eu un exemplu. :)

Scuze.

Zenna spunea...

Nu tu, principiile tale. :P

molie spunea...

:))))))
Bine jucat! ;)

VanGhelie spunea...

teresant

molie spunea...

opa, omul fara principii.;)