16 septembrie 2010

Molie vs. Alpha Bank

In urma hartiei de mai jos m-am prezentat la Alpha Bank.

Eu: -Buna ziua!

Ea:-Buna ziua!

Eu:-Am venit pentru ….

Observa hartia din mana mea.(instiintarea de mai sus)

Ea:-Luati loc. Buletinul va rog frumos.

Il dau, printeaza doua hartii si ii da drumul la completat (primul act aditional).

Eu: -Doua secunde, va rog frumos, sa citesc ce se doreste a fi semnat.

Citesc si zic:

-Se aplica doar creditelor de nevoi personale, nu si cardurilor? (Eu am card de credit)

Ea:-Doar creditelor de nevoi personale din cate am inteles.

Eu:-Ok. Va rog sa imi dati in scris.

Ea:-Nu pot.

Eu:-?!?!? Cum nu se poate? Va rog frumos sa-l chemati pe managerul bancii.

Pleaca. Isi face apartia dupa 5 minute cu alte hartii in mana. Se aseaza la birou si rupe primul act aditional prin propozitia:

-Astea nu sunt pentru dumneavoastra.

Imi inmaneaza alt act aditional forma din 5 pagini. (am scanat doar prima pagina)

Ridic tonalitatea si ii zic:

-Poftim? Acum 5 minute eram prost? Sau ati dat de unul care stie cu ce se mananca si ati luat decizia in spate: “Nu merge la asta!”? Sa va spun ceva. Cum ati gresit cu prima hartie?

Incep sa ii citesc tot ce este subliniat cu rosu pe instiintare.

Eu:-Deci? Era foarte simplu sa imi spuneti: "Nu este necesar act aditional!". Dumneavoastra doreati in schimb sa semnez pentru a intarii "dorinta mea" de a merge mai departe cu acelasi contract.

Isi lasa privirea pe unele hartii, simuland “caut ceva”:

-Va rog frumos, clientul se priveste in ochi.

Isi ridica privirea si ma intreaba:

-Bun. Acum ce vreti?

-Ce vreau?

Ma ridic si imi continui propozitia:

-Sa le multumiti prostilor, actualii clienti, care semneaza precum primarul.

Plec. Maine ii inmanez actele aditionale semnate.

UPDATE: NU SEMNEZ!

6 comentarii:

sunflower spunea...

Cred se mergea pe principiul "nu-i prost cine cere..."Din fericire nici cine semneaza...

Castiel spunea...

toate bancile fac la fel... :))

derscanu spunea...

Este o moda in Romania sa iti inseli clientul. Si cand te gadesti ca bancile traiesc de pe urma fraierilor, pardon, clientilor.

too_old_dan spunea...

Bancile? Ha Ha!
Esti tratat exact ca la finante, casa de asigurari de sanatate, casa de pensii, impozite si taxe etc.
Un dispret incredibil din partea unei banci, ce s-a aratat foarte "prietenoasa" in 2007 si care a deschis 3 puncte de lucru (intr-un oras ca Deva, de 80.000 locuitori!!!) noi intr-un an de criza in care nu a acordat nici un credit semnificativ!
Sa traiasca si sa mai dea!
PS 1: am scris intentionat numele institutiilor statului cu litere mici!
PS 2: E vorba de VBR!

Anticalofilul spunea...

eu cam ma pierd in limba lor de lemn si citesc de veo 3- ori orice act pana imi dau seama ce vor ei sa zica

molie spunea...

@sunflower: Crede-ma pentru banca esti prost atata timp cat accepti toate "dorintele".

@B.A.: :) 10. (iti stii lectia pentru astazi)

@derscanu: O teapa=un bonus la salariu

@t.o.d.: Ar fi in stare sa isi faca sucursala si in cimitir.

@Anticalofilul: Asta se doreste: sa te pierzi, sa te prezinti la banca si apoi sa te tepuiasca.