09 octombrie 2012

Teapa esuata

(cu ceva timp in urma)
Ramas fara masina, caut masina. Caut chilipiruri. Stai zi, stai noapte pe net, poate, poate ...Evrika! Gasesc un chilipir de chilipir. Pomana curata! :) Formez numarul de telefon si ..."Pentru moment ......" (ma intampina vocea feminina). "Sun mai tarziu!" zic. Aceeasi voce feminina ma intampina.
A doua zi:"Nu imi scapa! Ii trimit mail!"

Raspunsul lui:

Raspunsul meu:

Raspunsul lui:
Raspunsul meu:
Raspunsul lui:
Raspunsul meu:
Raspunsul lui:
Suspect, nu? Incep verficarea ip-ului din mail si apoi al numelui. Rezultatul?* (il gasiti mai jos)
Raspunsul meu:

Raspunsul lui: Nu a mai existat!

Nu m-am nascut ieri, am pielea tabacita de tepe si poate o sa mai iau, stiti vorba:"Parte integranta a vietii!". Dar "ochii larg deschisi" ne ajuta!


*Vanzatorul = unul dintre castigatorii la Yahoo! Open Hack Europe. (Asta rezulta din verficarea numelui din mail).


2 comentarii:

Anonim spunea...

:-))))... mi se pare cunoscut, am avut parte si eu, numai ca m am dus dupa el in Germania, intamplarea pura a facut ca cineva din apropiatii mei sa l stie si sa mi spuna pe unde se invarte. Daca vedeai ce fata a facut... Dyaz

molie spunea...

:) Deutschland! Eu l-am suspectat din momentul in care a inceput sa detalieze prea amanuntit despre familie. Vinzi masina sau iti prezinti viata?