29 ianuarie 2010

Despre molie sau Descrierea moliei (3)


Fizic am ajuns pana in ziua de astazi la 1.78 si 80kg. La formarea sistemului muscular si osos au contribuit urmatoarele sporturi in copilarie: inot (ce mai visam cand eram in tabara la mare "intr-o zi am sa trec in inot!"), fotbal ( alt vis "Hagi, da-mi mingea!") si karate (aici nu mi-am permis sa visez dupa ce ai mei au constat ca dauneaza casei si mie, in urma spargerii geamului de la usa din sufragerie, unde m-am ales cu un picior in ghips si talpa cusuta plus o vorba de la domnul doctor "un pic a mai lipsit sa-ti sectionezi ligamentele").


Nu lipseste nimic din componenta "gabaritului"(ochi, par, nas, urechi ... etc.), a mai suferit pe ici pe colo niste rupturi in copilarie si adolescenta (ambele maini, ambele picioare ... dar nu simultan :)) la care adaugam semne de "buna purtare".

Crestere educationala a inceput la cresa, "aruncat" apoi in haine de soim al patriei la gradinita, urmatoarea treapta a fost pionier al patriei, o scoala complementara timp de un an dupa cele 8 clase (habar nu aveam ca 2/2=1 si nici de scoala profesionala nu eram in stare, trebuia sa fac si eu ceva cu timpul meu), liceul (in al doilea an de la terminarea scolii si in a doua tura am intrat, ambitia mea sa fiu si eu licean, dar a fost de folos, se lipi de mine fizica si matematica), student la Politehnica (5 ani din viata mi-a mancat si mi-am insusit o vorba de la o profesoara "Fi prost pentru 5 minute nu pentru o viata intreaga!") cu trimitere dupa direct in armata (a tinut numai 6 luni).

Cultura muzicala a fost imbogatita pe tot parcursul si continua, dar in liceu si facultate o singura cultura era majoritara hip-hop, cea care a dus la stilul de imbracat in acea perioada: pantaloni si tricouri largi.
Asupra cititului Molia considera obligatoriu: Arta Razboiului (cred ca am un fetis cu numele Sun Tzu, cum vad o carte care contine numele o cumpar), cartea de cultura generala (enciclopedie sa fie) si Biblia. Mai pot continua cu cei care imi plac: Paler, I.L.Caragiale, Toparceanu si Pastorel.
As vedea de 20 de ori filmele (daca ar exista timp necesar): Zeitgeist, Bourne Trilogy (cu Matt Damon), Seven Pounds si 300 (Gerard Butler un actor bun).

In rest, angajat la una bucata firma si in umplerea "spatiului publicitar" m-am apucat de blogarit.

3 comentarii:

Dya Zeppam spunea...

Vai si-amar, Molly, cate ai mai patimit... Iti propun ca la fiecare post din asta sa dezvolti pana la amanunt cate o faza. De exemplu m-ar fi interesat cum ti-ai rupt mana dreapta. Bine ca ai scapat, vad ca esti intreg la minte, spui ca si la corp.

GMX spunea...

Dar piciorul stâng?

molie spunea...

@nea iancu:dreapta am rupt-o la fotbal, cand vezi la televizor te apuci de facut in fata prietenilor, o pirueta pe minge a fost de ajuns.
stanga la saritul unui gard iarna, de partea cealalta a gardului era gheata

@gmx: stangul este cel din articol, dreptul involuntar (am fost prins intre masini, iar una dintre ele avea cui de remorcare ....)