05 ianuarie 2010

Nu am ganduri si neuroni

Nene, de la un timp nu mai gasesc neuroni pentru a posta ceva (cred ca s-a dus odata cu bautura din 31.12.2009-03.01.2010), mai mult nu ma trage sa gandesc ablsolut nimic. Din cate stiu eu, distrug in urma bauturii numai neuronii cei slabi (Sa fi avut doar neuroni slabi?). Iar cum in liceu incep toate viciile, care habar nu ai avut la nastere cat de "inzestrat" esti, iar ai tai nici macar sa iti fi transmis o picatura in ADN de vreun viciu (fumat, alcool etc.), te gandesti a doua zi sau dupa mai multe zile (vezi cazul de fata) ca nu mai poti gandi nimic si asta in urma consumului de alcool. Si nu din cauza ta. NU! Din cauza sarbatorilor, a sarbatoritilor, a pietenilor. A mai intalnit cineva pana acuma vreo sarbatoare fara alcool? De Craciun: -Ai luat porcul?-Pai si vinul? De Paste: Ai luat mielul? Pai si vinul? Cand este vreun sfant (Sf.Vasile), razi de saracul om: -Auzi si masa nebuna, i-a pus prenumele Vasile, bine ca este al doilea, dar este asa dragut! Dar te duci, ca nu te rabda, este petrecere. Unde mai pui, ca se trezesc si prietenii, pe data de 2 si 3:-Nu citim si noi ceva, ca nu ne-am vazut deloc pe anul asta? Te duci, te duci, iar ca sa pui capac la toate:-Ce bem?-O bere sa ne dregem dupa sarbatori! Iar cum tu stii foarte bine ca te pricepi la winzip, winrar, transformi precum un vrajitor 5 beri in una singura. Bine ca au trecut toate zilele astea, mi-am mai revenit.
P.S.-Duminica mai ma duc si la petrecere! (obligatoriu)

Niciun comentariu: