11 februarie 2010

Dupa 3 zile. Ne facem datoria.

2 politisti comunitari, el si ea, el cu o privire serioasa, ea (tind sa cred ca se aleg politiste comunitare si dupa un alt criteriu - aspectul fizic) o blonda. Intra in firma, astazi:
-Buna ziua! el
-Buna ziua! zic eu.
-Va rog sa imi spune-ti cu cine pot sta de vorba din firma dumneavoastra. Ma intreseaza administratorul firmei sau un reprezentant al firmei.
-Va rog, continuati.
Amandoi executa o miscare gen americano-politieneasca, bagand mana in interiorul hainei pentru a prezenta legitimatile.
-Am nevoie de certificatul fiscal al firmei, de contractul de inchiriere al cladirii daca exista si un act de identitate de la cineva de aici din firma, imi zice el pe un ton care semana mai mult a ordin.
-Ok, zic. Nu ar fi nici o problema, dar va rog sa-mi spune-ti care este motivul?
-O amenda pentru zapada care nu este data. Indicand cu capul spre usa rotativa din sticla.
-Va referiti la cea din curtea firmei?
-Nu. Ma refer la cea din afara firmei de langa gard, unde se afla trotuarul.
-Care trotuar?
-Cel de langa gardul firmei dumneavoastra acoperit cu zapada.
-Este adevarat, exista zapada in afara firmei langa gard, dar nu avem trotuar.
Un moment de reculegere si o privire a domnului politist comunitar picata in abis. Se uita la mine, face 180 de grade, se duce in afara firmei, dispare din campul meu vizual care batea prin usa roativa, se intoarce in firma dupa cateva secunde si nu mai indrazneste sa intre, oprindu-se doar langa usa:
-Colega, hai sa mergem!

P.S. - Firma unde lucrez este postata in mijlocul strazii (precum bomboana pe coliva), creand o bifurcatie in momentul in care intrii pe strada. Ce au uitat cei de la constructii? Sa "lipeasca" trotuare langa gard. :)

2 comentarii:

colaholicu spunea...

fuarte tare! :))). siguranta si incredere

molie spunea...

+ ochelari de cal