05 februarie 2010

Leapsa cu initiala prenumelui (pe cocotate)! :)

1. Prenume: mARIUS (al doilea tot cu m)
2. Cateva cuvinte din 4 litere: mOLIE, mOHAIR, mOBIL, mOLECULA
3. Nume de baiat: mIREL
4. Nume de fata: mIRELA
5. O ocupatie: mANAGER ("urca firma pana la cer" - Partizan)
6. O culoare: mOV (aici m-a nimerit)
7. Ceva ce sa porti in viitorul apropiat: mAPA (daca ma ratacesc?)
8. Un nume de mancare: mAZARE
9. Ceva ce gasesti in baie: mASCA (am oglinda in baie :)))))))) )
10. Un loc: mEXIC (tequila
sunrise - Cypress Hill)
11. Un motiv pentru intarziere: mAHMUR :)))))))))))
12. Ceva ce ai urla: mUUUUUUUUUUUUUUUUU
13. Un titlu de film: mADAGASCAR
14. Ceva de baut: mETAXA
15. Un grup muzical: mONDIAL
16. Un animal: mAMUT
17. Nume de strada: mATASARI
18. O marca de masina: mAZDA
19. Titlul unei melodii: mAMBO NO.5 (LOU BEGA)

Andra --> molia --> nea iancu, gmx, lrj, colaholicu

7 comentarii:

Dya Zeppam spunea...

Si eu sa fac ... Ce ???

Dya Zeppam spunea...

Cred ca incep sa inteleg. Initiala numelui meu si mai departe toate cele cu aceeasi litera. Asa-i ? Sa nu razi, Raid se gaseste pe toate drumurile !

Dya Zeppam spunea...

Trimite si tu un ok, nu fi...

molie spunea...

ok! ok! ok! :))))))

GMX spunea...

O leapşă? Eu trebuie să mă leg tot de litera M..:)

colaholicu spunea...

ma, leapsa asta nu prea-mi spune nimic. accepta-mi te rog scuzele daca n-o continui. poate urmatoarea :)

molie spunea...

ok! ;)