06 martie 2010

De la nenea Turambar citire

AICI:

"Draga Iulian,

Vad si remarc, pe buna dreptate, ca romanii sunt supusi unui tir de acuzatii ingrijoratoare in Elvetia. Sincer, este prima oara cand in tara mea conationalii mei se pronunta cu asemenea agresivitate la adresa unei natiuni europene. Insa hai sa vedem cum s-a ajuns aici. Eu, stii bine, lucrez si locuiesc in Romania de 5 ani.

Dragule, sunt socat de faptul ca in presa romana nici macar un singur ziar nu a scris editoriale de atitudine fata de linsajul mediatic la care sunteti supusi in Elvetia.

Sunt surprins sa vad ca oficialii din politica voastra externa se fac ca nu vad si ca nu aud si nu se declara oficial macar ingrijorati de escaladarea acestor lucruri la adresa romanilor in presa elvetiana.

Pai daca voi nu va aparati, cine sa va apere? Stii de exemplu faptul ca au existat luari de pozitie din partea presei germane, adica au ajuns ziaristii nemti sa-i apere pe romani, in vreme ce ziaristii vostri nu spun nimic? Pentru un elvetian este o chestiune ciudata, pe care o poate elucida doar traind in tara voastra. Pentru ca sa ma ierti, insa programele voastre TV abunda de productii centrate pe imaginea tiganilor.

De Revelion am vazut o chestiune grotesca, am vazut cum niste valori istorice ale romanilor erau jucate de catre niste celebritati locale carora voi le spuneti manelisti. Fetita mea invata la scoala germana din Bucuresti, iar colegii ei discuta in pauze despre aventurile unei printese in filmul Inima de Tigan[...... (citeste tot)] "

Dati mai departe.

(in afara articolului + MARI ROMANI MAI MULT SAU MAI PUTIN CUNOSCUTI)

Niciun comentariu: