23 martie 2010

Sunt si ei "oameni"

"Bancile uita sa actualizeze dobanzile clientilor vechi"

“In anul 2007 am contractat la BRD un credit auto pentru un Renault nou pe o perioada de 10 ani si o dobanda variabila. La incheierea contractului am avut o dobanda de 9,5%, iar in prezent am ajuns la 16%. Intrebarea mea este: dobanda variabila presupune modificarea acesteia doar atunci cand creste sau si invers?

Sursa: conso.ro

Loviti in geam cu putere poate se schimba ceva. Sunt sigur ca veti sparge geamul, pe "bancheri" nu-i misca nimic. Mai vorbim peste 10 ani (maxim) cat se vor termina (inchide) creditele la majoritatea populatie. Sa vedem cine mai face?!

Inca 7 luni de leasing si am scapat.

3 comentarii:

Castiel spunea...

daca e variabila... inseamna ca poate creste... dar si scade!!!

molie spunea...

Logic => bancherii nu au logica.

Castiel spunea...

au avut vreodata??? :D :D