22 martie 2010

Exista oameni!

Cu vreo 4 luni in urma am castigat o invitatie+cd la concetul lui Ovidiu Scridon, m-am prezentat la concert, urmand a ridica invitatia impreuna cu cd-ul de la bar (concert sustinut intr-un bar). Ajungand acolo am "interactionat" (nu detaliez totul) cu tipul de la bar si cu domnisoara care servea la mese pentru a-mi lua invitatia, rezultatul fiind sub forma:"Vorbiti cu domnul Scridon, noi nu stim nimic.". Am luat decizia sa plec.
A doua zi am trimis un e-mail cu cele intamplate in acea seara celor care au organizat concursul. E-mai-ulul meu a fost trimis mai departe lui Ovidiu Scridon, iar raspunsul din partea lui a fost sub forma de scuze (nu era vina lui) si cu o viitoare inviatie la urmatorul concert sutinut in Bucuresti.
Mi-am luat gandul.

Saptamana trecuta (pe 16) primesc un e-mail de la Ovidiu Scridon cu titlul "...n-am uitat", in mesaj avand facuta invitatia la concertul din Bucuresti.
Reactia mea: EXISTA OAMENI! DEMN DE APRECIAT! (mai mult decat atat, nu era concertul lui)

:( Nu am onorat invitatia din cauza unor probleme personale.

5 comentarii:

Zenna spunea...

Ce frumos cântă, n-am mai auzit de el până acum.

KirstDay spunea...

Foarte tare! :)
Frumos la concert?!

Castiel spunea...

mai rari oameni asa!!! da!!

'mnealui spunea...

Bravo. Lumea se mai duce si la concerte. In baruri. E bine. Oamenii? Exceptiile confirma ragula!

molie spunea...

@Zenna: Nici eu, pana la concurs.Are albumul pe site.
@KristDay: ;).Nu am ajuns, a ramas pentru data viitoare.
@B.A.: Asa zic si eu.
@'mnealui: Apare nevoia de a "iesi" din stres. ;)