15 martie 2010

"Ecouri" de la un prieten

Motto: Prietenia este cimentul care tine lumea impreuna.




"In orice clipa, noi, oamenii acestui pamantar trebui sa intelegem cat mai bine valorile sufletesti: Pacea si Iubirea.

Cu multa placere si consideratie, pentru prietenul meu Bogdan Marius." (Adrian Melicovici-17.02.2010)







Prietenul meu are nevoie de ajutor. Maestre ai sprijinul meu!

"
În concluzie, vă chem în ajutor să învingem această neîncredere după mine nejustificată în bloguri. Ajutaţi-mă care doriţi să promovez şi în Blogosferă PROIECTUL ECOURI, despre care am vorbit anterior, nu pentru reclamă, cum greşit s-ar putea înţelege ci ca să răsturnăm pe cei stagnaţi în trecut cu spatele mereu la viitor. Vă mulţumesc!". -Dati mai departe-

4 comentarii:

Adrian Melicovici spunea...

Multumesc din suflet, iti doresc toate cele bune si tie si celor care imi sunt alaturi.

molie spunea...

Sa auzim numai de bine!

KirstDay spunea...

Promovăm, clar :)
Un banner, ceva, are proiectul?

molie spunea...

:)

Nu are. Poti posta un articol sau poza copertii.