30 aprilie 2010

A.B......

De la KirstDay (am "dansat" primul tango ;) ) un premiu pentru mine. :)
Multumesc!

Ce m-am gandit? Daca tot vine de la o blogerita pleaca mai departe catre blogerite. :)

Premiul se duce la: Semafor (prima persoana care m-a introdus in blogroll), Gmx (prima comentatoare a blogului meu), Andra (cimpoaiele scotiene canta pe fundal in timp ce iti ridici premiul :) ), Zenna (literelele ;) -ultimul articol ...a fost "greu"), Ela (cu dr.ing. in fata numelui :) ), Charlie (pustoaica emininke ;) ), Ruxandra (noua venita) si ...Orry (timpul inapoi nu l-am putut da, dar am oprit planeta ;) )

Va citesc cu placere.

9 comentarii:

Orry spunea...

felicitari pentru premiu! :)

molie spunea...

Multumesc!

Upsssss....te-am uitat. Rusine mie!
In 2 secunde te trec.

Orry spunea...

he he he ....... daca te-am felicitat nu inseamna ca e musai sa fiu si premiata!! :D
Multumesc oricum!!!

Charlie spunea...

Molie, monșer, mulțumesc!
Mă bucur că mă citești!

Cât despre studențachele emininche, spiciles...Senchiu ma frend, senchiu!

molie spunea...

Si eu ma bucur ca am ce citi.

;)

Gmx spunea...

Mulţumesc Molie dragă...:)

Zenna spunea...

Mulţumesc şi eu! :D

Ruxandra Adina Gurgu spunea...

Ahaaa...m-am dumirit. Multumesc.

molie spunea...

@Gmx: Mateias ;)

@Zenna: "Literelele" isi spun cuvantul. :)

@Ruxandra: Esti sora lu' Maia, un motiv sa primesti premiul. :)