01 aprilie 2010

Post despre marii "enoriasi"

Cum deschizi e-mailul urarile curg, sunt multe la numar :"Paste Fericit!", "Sarbatori Fericite!", "Iepurasul sa va aduca...", "Lumina sa ......".
Daca suni sau esti sunat toata conversatia se termina cu acelasi urari.
Imi place aceasta perioada.

Perioada asta scoate la suprafata cei mai buni "credinciosi":
-Nu mananc, tin post!
sau
-Mi-ai dat de dulce si am mancat, este pacatul tau!
sau
-Daca cumparati ceva de la magazin sa imi luati de post!

Intreb:-La biserica te duci?
-Nu.
-Atunci ti post medical!

De la popa din armata am o maxima: "omul normal se duce la biserica de 3 ori in viata si dus de catre altii: botez, nunta si inmormantare"

DUPA Paste sa vezi ......

4 comentarii:

Filip spunea...

mah io nu prea's "evlavios" asa...maica-mea ce ma mai trimite dupa paste...daca ar fi fost dupa mine...(mai ales cum stau la "comuna") m-as duce sa beau bere la buticu` de langa, si m-as uita la lumea-mpopotonata...si la gagici bine-nteles....

...da da da...porcu` de mine...

molie spunea...

Ce face varsta din om (bere, gagici, bgutic). :)

Castiel spunea...

si eu as face ca Filip!!!!...
iar maxima asta... tare e adevarata!!!... eu nu mai tin minte cand am fost ultima data in biserica!!! (de buna voie) :D :D :D

molie spunea...

Ai vrea tu.
Spusa de catre un PREOT. (in gluma) :)
Ai tot timpul. ;)