06 aprilie 2010

Premiu

De la Semafor si KristDay.
La scoala nu am avut. :)))
Da, da, da (31.03.2010) ... stiu, nu am vazut. :)

REGULI:
1. Sa postezi premiul
2. Sa scrii din partea cui este premiul
3. Sa ofer premiul la 12 prieteni
Parca aud:"Prieten cu Molie?!?!" :)))
Lista: Andra, Charlie, Ela, Gmx, KristDay, LRJ, Orry, Zenna, Black Angel, Filip, 'mnealui, Maestru
4. Sa afisezi linkul lor
5. Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor
6. Sa faci o lista cu 10 lucruri care iti plac: citeste in stele ... pardon in blog

15 comentarii:

ella spunea...

mii de multumiri. :)
recunosc ca sunt magulita, iau premiul, ma falesc cu el ca-mi sta bine, dar... nu-mi plac regulile defel, asa ca o sa creez altele. (ca alea gandte de mine le accept. :D)

molie spunea...

Cum gandeste inginerul? :)
Repede, schimbare de proiect. ;)

semafor spunea...

Iti dau replica aici ca sa nu zici ca nu comentez si eu pe bog la tine. daca apare rar vreun e-mail care sa te anunte ca mi-am dat si eu cu parerea vis-a-vis de cele spuse de tine e pentru ca pur si simplu ar fi de prisos sa vin si eu cu o completare, sau au spus altii ceea ce as fi spus si eu. Blogul insa l-am citit din bara-n bara. :P

molie spunea...

Hmmm...timida, zici? :) ;)

Castiel spunea...

multam multam!! ... de data asta... tre sa il pun la vedere!! :D :D

molie spunea...

Bate un cui. :)

'mnealui spunea...

N-am mai luat un premiu... am si uitat. Da', coronita unde-i?

molie spunea...

Coronita se serveste pe caldura sub forma lichida. ;)

P.S.-Avem doar 2 culori: blonda sau bruna.

Gmx spunea...

Multumesc..:)

Gmx spunea...

Multumesc!!

molie spunea...

;)

KirstDay spunea...

Mulţumesc!! Îţi aminteşti, sper, că şi eu ţi l-am dat ţie, fiind unul dintre cei pe care îi citesc constant şi pe ale căror pagini comentez cu plăcere! :)

semafor spunea...

Nu nu... timiditatea se manifesta doar in real life.

Zenna spunea...

Mulţumesc! :)

molie spunea...

@KristDay: ;)
CORECT! Raman dator pentru greseala si rectific.
Molie, lecitina ajuta!
Multumesc!

@Semafor: Ahaaaaaaa :)

@Zenna: ;)