08 aprilie 2010

Cate inmormantari? Priveghi? Parastase?

Sa incep cu ...cel mai bun mijloc de transport - Bucuresti S via Bucuresti N este Bombardier.

In fiecare dimineata mai trag cu ochiul la vestimentatie. Nu sunt eu marele designer vestimentar dar culorile .... Ce culori? Culori? Poate culoare?

NEGRU

Doamnelor .... Dominisoarelor ....... este primavara! Alooo! Iarba, frunze, pomi infloriti, flori, pasarari, soare, aer, cer senin .....
Va spune ceva?
Astazi dimineata, 90% din vagon "imbracat" in negru, majoritatea de sex feminin.
Venim de la priveghi? Mergem la inmormantare? Mergem la parastas?
Nu cred.

C U L O R I

7 comentarii:

Castiel spunea...

cred ca stiu de ce!! vor sa slabeasca!!... si stie ca negru mere bine cu chestia asta!!

gmx spunea...

negrul nu slabeste, doar creaza o iluzie..:)

Zenna spunea...

Negrul "ţine la tăvăleală", cum se spune...
Ştii cum e spiritul de turmă, dacă apare că e la modă roşu, vezi peste tot numai roşu, dacă apare galben, sunt aproape toţi în galben.
Eu, recunosc, nu sunt genul "colorat", dar mai am şi momente în care simt nevoia unei culori care să mă scoată din monotonie.

molie spunea...

@B.A.: GMX a dat raspunsul.

@GMX: ;)

@Zenna: Nu am zis sa ne imbracam gen clovn, dar nici negru.
Culoarea ajuta la starea de spirit.

Zenna spunea...

La acelaşi lucru m-am referit şi eu. (Am zis "colorat" dar nu în sensul de clovn.) :P

'mnealui spunea...

Se pregateste lumea, nu vezi, ne-ngroapa astia de vii... :)

molie spunea...

@'mnealui: :)
Varianta asta mi-a scapat! :)